Proč si vybrat nás

Jsme CHCI365 a pomáháme malým i velkým firmám rozvíjet jejich podnikání.

Nástroje M365 jsou naším denním chlebem,

proto je máme i v názvu. Své znalosti a zkušenosti vám rádi předáme – konzultujeme, školíme, poskytujeme support, zajišťujeme implementaci a zvládneme i vývoj vlastní appky nebo řešení.

Mladá firma,
zkušený tým.

Do CHCI365 jsme si přinesli mnoho let zkušeností a pracovních úspěchů a nebojíme se je použít. S námi máte jistotu, že uděláme maximum pro to, abychom splnili vaše představy.

Budeme vám dobrým partnerem.

Na rozdíl od velkých, zavedených firem nemáme problém rozdělit se s vámi o naše know-how a pustit vás k projektu. Bereme vždy ohled na to, co skutečně potřebujete. Jsme tu pro vás, ať už chcete jen ukázat správnou cestu, nebo potřebujete spolehlivého průvodce.

Proč si zvolit nás?

zdarma

Bez rizika

Dobrá rada je k nezaplacení, ale vy za ni nic nedáte. Vstupní konzultace je zdarma a zcela nezávazná.
know-how

Bohaté zkušenosti

Nejste první, komu pomůžeme. Každý z nás má za sebou roky praxe a řadu úspěšně dokončených projektů.
uspory

Nižší náklady

S našimi řešeními ušetříte nejen čas a práci, ale i peníze. Udržet rozpočet na uzdě je naše specialita.
spoluprace

(Spolu)práce

Máte čas a chuť podílet se na projektu? Rádi vás zapojíme. Chcete radši přijít k hotovému? Přizpůsobíme se.
full-service

1 partner na vše

Všechno kolem M365 zvládnete s námi. Od analýzy, přes realizaci až po proškolení vašich lidí.
na-miru

Přesně pro vás

Nedělejte kompromisy. Navrhneme a vytvoříme pro vás to, co skutečně potřebujete, aby váš byznys fungoval na jedničku.

A komu jsme již pomohli?

"Chci dělat věci nejlíp, jak to jde, a rád spolupracuji s lidmi, kteří to mají stejně."

JAN HOCHSTEIGER | Crème de la Crème
Více informací o spolupráci
Crème de la Crème je úspěšná zmrzlinárna s řadou poboček a vlastním e-shopem. V provozu už využívají nástroje M365, ale rozhodli se začít využívat potenciál této platformy naplno a vylepšit tak řízení poboček i klíčových firemních procesů.

Začali jsme shora – edukací vedení, jak jim M365 můžou pomáhat s naplněním podnikových vizí a cílů. Dalším krokem bylo školení a motivace zaměstnanců, aby využívali vybrané nástroje M365 naplno, efektivně a bez chyb. Zaměřili jsme se na:
Teams (a jejich využívání i v mobilu)
– Vytvoření týmů v Teams pro efektivní řízení agend jednotlivých oddělení
Využívání nástrojů M365 v mobilních zařízeních
– Školení pro managery poboček

Na základě úspěšné spolupráce jsme se dohodli i na správě tenantu a licencí.

"Tým CHCI365 nám pomáhá se vším kolem M365 a my máme konečně víc času na náš byznys."

JOSEF BÁRTÍK | J2B Community, s.r.o.
Více informací o spolupráci
Linked Akademie zajišťuje kurzy zaměřené na profesní síť LinkedIn a pro svůj byznys využívá řadu nástrojů Microsoft 365. To byla ideální příležitost nabídnout naše zkušenosti s platformou M365.

Po bližším seznámení a analýze potřeb jsme se dohodli na tom, že zajistíme tyto činnosti:

Správu VPS
Úvodní školení Teams
Školení OneDrive a práce s dokumenty
Přípravu portálu IT point
Školení SharePoint

Díky školením si tým Linked Akademie zjednodušil každodenní práci s klienty, a díky našemu průběžnému supportu má firma více času na rozvoj svého podnikání.

"Pomáhám firmám řídit projekty a týmy – dobře vím, jak důležité je mít ty správné nástroje a umět je používat."

MIROSLAV UHER | REDECo, spol. s r.o.
Více informací o spolupráci
REDECo pomáhá firmám a institucím zlepšovat služby a zvyšovat efektivitu. K jejich klientům patří společnosti z finančního sektoru a státní správa. Na nástroje M365 se tým REDECo plně spoléhá každý den.

Naše spolupráce je proto komplexní. Pro REDECo zajišťujeme:
Správu tenantu a licencí
Support všech využívaných nástrojů M365
Tvorbu SharePoint webů a přípravu intranetu

Zahájili jsme také spolupráci v oblasti automatizace procesů a využívání Power Apps.

"Nikdy by mě nenapadlo, že vytvořit appku na míru je tak rychlé a levné. Díky celému týmu CHCI365!"

JAN PLAJNER | WMC Praha, a.s.
Více informací o spolupráci
WMC GREY je úspěšná reklamní agentura, která se neustále rozrůstá. Bylo proto třeba ulehčit oddělení HR správu budgetu na vzdělávání a pro zaměstnance připravit aplikaci, kde budou moci jednoduše vybírat a objednávat za co své kredity “utratí”.

Naším úkolem bylo dodat nástroj, který usnadní a zpřehlední zaměstnancům čerpání kreditů na vzdělávání, umožní Team leaderům přehlednější řízení týmových budgetů na vzdělávání, automatizuje rutinní činnosti tak, aby HR odlehčilo a zajistí menší chybovost obdržených dokladů a podkladů pro jejich potřeby.
– Vyvinuli jsme aplikaci pomocí technologie Power Apps a Power Automate – služeb platformy M365.
– Ovládání požadavků a portál pro HR jsme vytvořili na webové stránce SharePoint Online.

Zaměstnanci získali aplikaci, která je dostupná i na mobilním telefonu a je jednoduchá na ovládání. Kdykoliv mohou zadat požadavek na čerpání přidělených kreditů a vždy vidí jeho stav nebo dostupné kredity.

HR pracovníci získali absolutní přehled nad čerpáním budgetů díky automaticky vytvářeným přehledům v SharePoint Online a díky automatizaci některých procesů se jim uvolnily ruce na jinou práci.

Chcete taky vlastní appku, nebo aspoň automatizovat rutinní činnosti ve firmě? Je to rychlejší a cenově dostupnější, než čekáte – ozvěte se nám.
wmc-grey-logo-500x500
linked-academy-logo-500x500
creme-de-la-creme-logo-500x500
bioplace-logo-500x500
redeco-logo-500x500

Pojďme se seznámit na nezávazné konzultaci zdarma.